In de regel worden al onze pakketten via PostNL verzonden.
In Nederland komt de PostNL bezorger maximaal twee keer langs om je pakket aan te bieden. Na 2 aanbiedpogingen kan het pakket nog 3 weken op een PostNL Servicepunt afgehaald worden. Mocht het pakket niet binnen 3 weken worden afgehaald dan zal het pakket naar ons retour worden gezonden. U krijgt standaard van onze klantenservice het Track & Trace nummer van uw zending.
In het buitenland is de standaard verzending zonder Track & Trace nummer en verschilt het per land hoe de bestelling wordt afgeleverd. U kunt ook kiezen voor een verzending met Track & Trace nummer en verzekering. Wij kunnen niet garanderen dat het Track & Trace nummer altijd werkt bij zendingen buiten Nederland.
Leveringsgebieden
Kafomatic.nl levert overal waar PostNL kan bezorgen.
Bezorgkosten
De verpakkings- en bezorgkosten binnen Nederland zijn gratis bij besteding van € 75,- per order. Onder de € 75,- is dit voor bijvoorbeeld een pakje binnen Nederland tot 10 kg € 7,45 per order. Deze kosten zijn voor het klaar maken van de order in de afdeling distributie, het verpakkingsmateriaal en het verzenden van je order. Kosten voor verzenden worden automatisch berekend per order afhankelijk van gewicht, bestemming en keuze voor verstuurmethode.
De bezorgkosten buiten Nederland zijn als volgt:
Euro zone 1.0* vanaf 7,25 euro
Euro zone 1.1* vanaf 9,75 euro
Euro zone 2* vanaf 11,- euro
Euro zone 3* vanaf 12,- euro
Alle overige landen* vanaf 24,30 euro
Leveringtijden
De producten van Kafomatic.nl zijn standaard op voorraad, tenzij anders aangegeven. Als je voor 16.00 uur bestelt en de betaling is akkoord zullen wij ons best doen om in Nederland binnen 1 werkdag te leveren.
Leveringsproblemen
Niet thuis Ben je niet thuis wanneer het pakket wordt aangeboden dan zal PostNL Pakketservice proberen om het de volgende dag nog eens aan te bieden (5 dagen per week, di t/m zat). Mocht je dan niet aanwezig zijn dan zal Post Pakketservice een kennisgeving in de brievenbus achterlaten met daarop het dichtstbijzijnde Post Servicepunt waar je dan je pakket kunt ophalen.
Het pakket is beschadigd We raden je aan om een beschadigd pakket (duidelijke tekenen van schade) of een geopend pakket, niet aan te nemen. Je kunt dan het beste het pakket weigeren. Al onze pakketten worden met de grootst mogelijke zorg behandeld en verlaten de afdeling distributie in perfecte staat.
Retourprocedure
Hieronder vind je de procedure om producten die niet aan je verwachtingen voldoen. Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van het pakket de tijd om dit aan ons kenbaar te maken. Laat dit ons weten door een e-mail te sturen naar [email protected].
Stuur het pakket terug naar Kafomatic.nl door onderstaande procedure te volgen.
- Stop het product netjes, ongebruikt en zorgvuldig terug in de originele verpakking - Stop de pakbon terug in het pakketje - Stuur vervolgens het pakket, voldoende gefrankeerd, met PostNL terug naar het volgende adres:
Kafomatic.nl Nijverdalseweg 6 8106 AC Marienheem
Houdt er rekening mee dat het risico van het retourneren van het pakket voor eigen rekening is. Vergeet het pakket niet te frankeren! Als het pakket niet volgens bovenstaande procedure wordt verstuurd aan Kafomatic.nl dan heeft Kafomatic.nl het recht om het pakket niet in ontvangst te nemen.
Mocht het pakket onverhoopt beschadigd zijn, neem dan contact met ons op door te mailen naar [email protected]. Je ontvangt dan van ons de instructies voor het retour zenden van je pakket.
*Euro zones
Zone 1.0:
België en Duitsland
Zone 1.1:
Luxemburg, Denemarken (exclusief Faeröer Eilanden en Groenland), Frankrijk (inclusief Corsica en Monaco), Italië (exclusief San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (inclusief. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (exclusief Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden
Zone 2:
Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (inclusief Azoren en Madeira), Roemenie, Slovenië, Slowakije, Tsjechië